Meer tijd voor jezelf

Door ons drukke dagelijks leven vol verplichtingen, is een aangename balans vinden een hele kunst. Veel mensen kampen met vage klachten, mentaal en/of fysiek. De klachten kunnen worden veroorzaakt door een verstoorde balans tussen werk en privéleven. Ben jij ook altijd met je werk bezig en je telefoon? Voel je je opgejaagd, slaap je onrustig en heb je nauwelijks tijd voor een fatsoenlijke maaltijd? Dan is het de hoogste tijd ruimte voor jezelf in te bouwen in je dagelijks ritme. Een verstoorde balans tussen werk en privé kan namelijk leiden tot serieuzere klachten.

Bewegen in de buitenlucht

Bewegen in de natuur op basis van de Mindful Run methode, is een doeltreffende manier om te zorgen voor een betere balans tussen werk en privéleven. Bewegen in de buitenlucht maakt dat je loskomt van vaste denkpatronen en gewoonten. Het is ontspannend en goed voor het lichaam met als resultaat: meer energie!

Bewust beweegpatroon

Door zes weken lang regelmatig in de natuur te gaan hardlopen, wandelen, fietsen, kanoën of schaatsen in de winter, verbeteren we jouw beweegpatroon. Letterlijk en figuurlijk. Geen prestatiedruk, het gaat erom dat je in beweging bent en je bewust wordt van jezelf. De aanpak is meer dan een rondje sporten dus. Tijdens de activiteiten doen we namelijk verschillende oefeningen die aansluiten bij jouw coachvraag.

Met beide benen op de grond

Het uiteindelijke doel van het 6-weekse traject is om de combinatie van beweging, Mindfulness, ademhalingstechnieken en NLP onderdeel te laten worden van jouw vaste leefpatroon. Niet zweverig, maar met beide benen op de grond. De tools die je leert, kun je inzetten bij toekomstige momenten van stress en lastige situaties. Belangrijk is namelijk dat je na het traject hiermee zelf verder kunt. Ook laat ik je zien hoe je de vele gedachten die er dagelijks zijn, los kunt laten. Zo, dat functioneel denken overblijft en je daarna weer met positieve energie verder kunt.

Kom vandaag nog in actie

Vraag nu je vrijblijvende intake aan

balans-werk-prive